Een mooie opdracht opgeleverd bij WonderBit
Heb je vragen of opmerkingen? We staan klaar om je te helpen! Bel of stuur ons een bericht en we komen zo snel mogelijk bij je terug
Wie is WonderBit?
Nieuwsgierigheid en een gedeelde passie voor nieuwe technologie leidde tot de oprichting van WonderBit in 2020. Met meer dan 80 jaar gecombineerde professionele ervaring in softwareontwikkeling en projectmanagement is WonderBit klaar voor elke digitale uitdaging.
WonderBit heeft geen eigen producten. Alles wat bij WonderBit wordt ontwikkeld is op maat gemaakt. Passend als een maatpak bij organisaties die met innovatieve technologie klaar willen zijn voor de toekomst Denk daarbij aan webapplicaties, front-ends, software voor automatisering, API’s, mobiele apps en Internet of Things (IoT)-oplossingen. Dankzij hun collectieve ervaring, veelzijdige skillset en sterke technische achtergrond kunnen zij wonderwerk verrichten.
Wat was de specifieke vraag of het verzoek aan Le Connecteur?
Stijn Sprenkels: “In januari 2022. Zijn we in dit pand getrokken en toen troffen we een verouderd alarm- en camerasysteem aan. Daarnaast hebben we een aantal kantoorruimtes, die we nog niet zelf gaan gebruiken en willen inzetten voor de verhuur. Daar hadden we dus een oplossing voor nodig, waarin we aan de ene kant op een makkelijker manier toegang tot het pand konden regelen en goed kunnen vastleggen wat er rondom het pand gebeurt in de avonduren.
Anderzijds wilden we graag de ruimtes op een makkelijke manier kunnen verhuren aan mensen zonder daar gedoe mee te hebben met sleutel overdracht etc. Omdat we een ‘techbedrijf’ zijn, zijn we op zoek gegaan naar technische mogelijkheden op dat vlak. We zijn dus op zoek gegaan naar specialisten op dat vlak.”
Met wie binnen het bedrijf zijn er gesprekken gevoerd en hoe is dat gegaan?
“Met mij en met Wouter ten Brink, medecompagnon. Bij Almere City Business Club ben ik in contact gekomen met Yaron en David en zijn we om tafel gegaan om onze wensen en behoeften kenbaar te maken.
David kwam naast ons zitten en samen hebben we gesproken over onze behoeften, eisen, budget en planning. Daar is een advies op uitgebracht. Wat voor ons heel fijn was is dat David echt naast ons ging zitten en het gesprek aanging alsof hij ook een van de eigenaren was. Dat gaf ons nog meer vertrouwen in een perfecte oplossing.”
Wat hield het advies precies in?
“Een geavanceerd alarmsysteem werd geïnstalleerd, waarbij we met één druk op de knop het geheel kunnen bedienen. Makkelijker toegang tot het pand werd gerealiseerd door een Bold systeem te implementeren. Dat zijn slimme deursloten zonder sleutel. Van de hoofdingang tot en met de toegang tot de individuele ruimtes in het pand.”
Binnen welke termijn heeft Le Connecteur het project afgerond of opgeleverd?
“Dat was echt heel snel. Binnen de afgesproken termijn van een maand was het allemaal geïnstalleerd en operationeel. En we hebben nog regelmatig contact met elkaar. Ook als wij uitbreidingen willen op het systeem, dan wordt dat ook snel opgepakt en snel gerealiseerd.”
Conclusie?
“Ik denk met name gericht op het vertalen van de behoeftes die wij hebben heeft Le Connecteur dit weten te vertalen naar een op maat gemaakt advies. Omdat wij de beveiliging, de alarm- en toegangscontrolemarkt niet kennen heeft Le Connecteur op basis van parate kennis en/of actuele kennis ons een advies kunnen geven welke systeem het beste aansluiten bij onze behoefte. Uiteindelijk werd het dus een prima totaaloplossing wat uiteindelijk geadviseerd en gerealiseerd is.”
Nog een mooie quote van Stijn Sprenkels
"Bij Le Connecteur is beveiliging meer dan werk, het is hun passie! Dat merk je aan alles!"